Förra veckan hade vi den jäkla Sven här och det var ingen trevlig upplevelse. För er som missade det så var Sven en storm som drog in över södra Sverige och självklart vår gård Graneborg. Ingen trevlig bekantskap kan jag säga! På torsdag eftermiddag börjar …
2014 blir verkligen mitt år! 🙂 För det första har jag bytt jobb vilket jag tror kommer bli kanon. Jag kommer att gå från att jobba 110% till att arbeta 75% = vilket betyder att jag kommer kunna ägna mer tid åt mina hästar, undervisning …
We use cookies to improve your experience on our site. By using our site, you consent to cookies.
Manage your cookie preferences below:
Essential cookies enable basic functions and are necessary for the proper function of the website.
Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us understand how visitors use our website.
SourceBuster is used by WooCommerce for order attribution based on user source.
Marketing cookies are used to follow visitors to websites. The intention is to show ads that are relevant and engaging to the individual user.
Facebook Pixel is a web analytics service that tracks and reports website traffic.
Service URL: www.facebook.com (opens in a new window)
6 Comments
>Guuud vad söt hon är.. Man smälter ju direkt!
>Hej, vilken snygg och intressant blogg du har!:) Ska vi följa varann via blogvin? Om du vill alltså? 🙂
Kram Maria o Pearl
>Hej, vilken snygg och intressant blogg du har!:) Ska vi följa varann via blogvin? Om du vill alltså? 🙂
Kram Maria o Pearl
>Hej, vilken snygg och intressant blogg du har!:) Ska vi följa varann via blogvin? Om du vill alltså? 🙂
Kram Maria o Pearl
>hej jag har oxå häst blogg och rider & tävlar massor ! 🙂
läs och kommentera gärna (A) 🙂
bheartl.blogg.se 🙂
p.s gör du bloggheader ? 🙂 är intresserad :Dav en ny 🙂
ha en bra dag! 🙂
>Så fantastiskt sööööt!!!