En sådan här hade ju inte suttit helt fel, eller hur?! Även om jag inte åker dö ofta och sällan åker med så många hästar (om jag nu måste vara lite realistisk…)
Förra veckan hade vi den jäkla Sven här och det var ingen trevlig upplevelse. För er som missade det så var Sven en storm som drog in över södra Sverige och självklart vår gård Graneborg. Ingen trevlig bekantskap kan jag säga! På torsdag eftermiddag börjar …
2014 blir verkligen mitt år! 🙂 För det första har jag bytt jobb vilket jag tror kommer bli kanon. Jag kommer att gå från att jobba 110% till att arbeta 75% = vilket betyder att jag kommer kunna ägna mer tid åt mina hästar, undervisning …
We use cookies to improve your experience on our site. By using our site, you consent to cookies.
Manage your cookie preferences below:
Essential cookies enable basic functions and are necessary for the proper function of the website.
Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us understand how visitors use our website.
SourceBuster is used by WooCommerce for order attribution based on user source.
Marketing cookies are used to follow visitors to websites. The intention is to show ads that are relevant and engaging to the individual user.
Facebook Pixel is a web analytics service that tracks and reports website traffic.
Service URL: www.facebook.com (opens in a new window)
1 Comment
Hejsan hur är läget? vilken underbart fin bloggdesign och vilken trevligt blogg det var i huvudtaget, roligt att jag hamnade här och detta kommer inte bli sista gången jag kikar in heller, kommer kolla in denna blogg otroligt mycket mer för du verkar verkligen tänka smart. Håller själv på med hästhantering från baacken(PNH/NH) och man kommer så extremt nära hästen med sånt, man kan lösa för det mesta allt verkligen så länge men är lugn och tänker på vad man gör 🙂
http://www.youtube.com/watch?v=n1h3R1sPqLY
Kolla gärna in min blogg också, kramar från mig! 🙂