Ngn som har sett ponnyakuten? Avsnitt 2 har ju visats nu och jag säger bara herregud…… Blir så irriterad på vissa saker men ändå MÅSTE jag se det! Säger bara herregud vad jag hade gjort vissa saker annorlunda! För det andra kan jag också säga (visserligen har jag ett antal års hästerfarenhet) men vilka himla olämpliga ponnyer en del barn har, oh my gooooooooooood!
Förra veckan hade vi den jäkla Sven här och det var ingen trevlig upplevelse. För er som missade det så var Sven en storm som drog in över södra Sverige och självklart vår gård Graneborg. Ingen trevlig bekantskap kan jag säga! På torsdag eftermiddag börjar …
2014 blir verkligen mitt år! 🙂 För det första har jag bytt jobb vilket jag tror kommer bli kanon. Jag kommer att gå från att jobba 110% till att arbeta 75% = vilket betyder att jag kommer kunna ägna mer tid åt mina hästar, undervisning …
We use cookies to improve your experience on our site. By using our site, you consent to cookies.
Manage your cookie preferences below:
Essential cookies enable basic functions and are necessary for the proper function of the website.
Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us understand how visitors use our website.
SourceBuster is used by WooCommerce for order attribution based on user source.
Marketing cookies are used to follow visitors to websites. The intention is to show ads that are relevant and engaging to the individual user.
Facebook Pixel is a web analytics service that tracks and reports website traffic.
Service URL: www.facebook.com (opens in a new window)
2 Comments
>Jag har sett det. Håller med dig om det hära med att vissa ponnyer borde bo hos "duktigare" personer!
Men i övrigt tycker jag att det är ett mysigt program 😉
>Hej! Tack för en bra blogg! 🙂 Jag ser ponnyakuten trots att jag snart är 30 och älskar det. Men när jag ser att du skriver tex "Avsnitt 2 har ju visats nu och jag säger bara herregud…… Blir så irriterad på vissa saker men ändå MÅSTE jag se det! Säger bara herregud vad jag hade gjort vissa saker annorlunda!" blir jag ju jätte nyfiken på vad det är du menar?? Jag har hört lite klagomål om att toppryttare inte använder hjälm osv, men vad mer? Jag som inte är så erfaren tycker att Tobbe och de andra tränarna verkar vara jätte duktiga.
När jag ändå skriver så kan jag passa på att fråga en dum fråga. Hur får man egentligen hästen att gå på tygeln?