• Hem
  • Boken ATT VÅGA
  • Kurser
  • Om mig
    • Media & Press
    • Sagt om Camilla
  • Blogg
  • Kontakt
  • Logga in
  • Hem
  • Boken ATT VÅGA
  • Kurser
  • Om mig
    • Media & Press
    • Sagt om Camilla
  • Blogg
  • Kontakt
  • Logga in
0 kr 0 Cart
Facebook Instagram Youtube Tiktok

Våra djur

  • Home
  • Blogg
  • Våra djur

Usch vad födslar är jobbiga!

  • Posted by ryttarcoach
  • Date 13 mars, 2010
  • Categories Våra djur

Men nu är lilla Cissi född! En liten söt helsvart tjej (både mamma och pappa är helvita???!!!) såg dagens ljus i dag ca halv två och mamman Betty skötte allt själv helt galant. Men jag med min förlossningsskräck tycker det är lite jobbigt med allt slem och blod, det får mig bara att må illa, så min underbara Kristian får ta hand om och kolla att allt är okej medan jag står längre bort och har kväljningar…. Knappt 35 minuter tog det innan han stod upp själv och diade, visst är hon söt!

ryttarcoach

Previous post

De tre musketörerna!
13 mars, 2010

Next post

Jag älskar sådan här roliga reklamfilmer!
14 mars, 2010

You may also like

Har hundarna det skönt i solen?
12 april, 2010

Eller har de det skönt i solen?

Clara & Carin är födda!
2 april, 2010

Då har Berta den sista tackan lammat och hon fick två små söta kolsvarta tjejer som har fått namnen Carin & Clara! Gissa vilken chock vi fick när vi kom ut i stallet kl 6 imorse….. Skönt att det gick så bra!

Lilla Cimon
31 mars, 2010

Här kommer den utlovade bilden på lilla Cimon nu ett dygn gammal!

  • Integritetspolicy (GDPR)
  • Köpvillkor
  • Integritetspolicy (GDPR)
  • Köpvillkor
Facebook Instagram Youtube Tiktok