• Hem
  • Boken ATT VÅGA
  • Kurser
  • Om mig
    • Media & Press
    • Sagt om Camilla
  • Blogg
  • Kontakt
  • Logga in
  • Hem
  • Boken ATT VÅGA
  • Kurser
  • Om mig
    • Media & Press
    • Sagt om Camilla
  • Blogg
  • Kontakt
  • Logga in
0 kr 0 Cart
Facebook Instagram Youtube Tiktok

Video - Övriga

  • Home
  • Blogg
  • Video - Övriga

Djurplågeri i Canal Digitals reklamfilm!

  • Posted by ryttarcoach
  • Date 18 december, 2009
  • Categories Video - Övriga
  • Comments 1 comment

Har ni sett reklamfilmen för Canal Digital med racerbilarna och åsnan? Är det någon mer än jag som har reagerat på åsnans fruktansvärda hovar??? Hur fasiken kan man tillåta att det får visas på det sättet? Hade man inte kunnat fixa till dem innan man spelar in??? Skamligt!!!

ryttarcoach

Previous post

FEI backar om Butta!
18 december, 2009

Next post

Liten paus
19 december, 2009

You may also like

Efter att ha sett denna film vill man ju inget annat än att åka till Island!
6 mars, 2012

Se själv, blir man inte sugen? Vilket underbart initiativ!!!    

Så jäkla söta filmer!
11 mars, 2011
Kanske inte vad som brukar finnas på min blogg
30 augusti, 2010

men jag skrattade mig halvt fördärvad eller det kanske bara är febern? Video – Rodney Carrington – Show them to me

    1 Comment

  1. Lisa
    7 januari, 2010 20:03

    >har oxå tänkt på det, Hemskt…
    tycker att hela reklamen e super vrickad!!!

  • Integritetspolicy (GDPR)
  • Köpvillkor
  • Integritetspolicy (GDPR)
  • Köpvillkor
Facebook Instagram Youtube Tiktok