• Hem
  • Boken ATT VÅGA
  • Kurser
  • Om mig
    • Media & Press
    • Sagt om Camilla
  • Blogg
  • Kontakt
  • Logga in
  • Hem
  • Boken ATT VÅGA
  • Kurser
  • Om mig
    • Media & Press
    • Sagt om Camilla
  • Blogg
  • Kontakt
  • Logga in
0 kr 0 Cart
Facebook Instagram Youtube Tiktok

Våra hästar

  • Home
  • Blogg
  • Våra hästar

Snart ska vi hämta nya hästen!

  • Posted by ryttarcoach
  • Date 9 november, 2009
  • Categories Våra hästar

Tjohooo, snart ska vi hämta den nya hästen, ska bli så kul! Återkommer med mer information och bilder!

ryttarcoach

Previous post

Markarbete
9 november, 2009

Next post

Vår nya vackra häst!
9 november, 2009

You may also like

Bilder på fina Elfur
9 april, 2012

Här kommer några bilder på fina Elfur som Saga tog när hon var gär och fotade för någon vecka sedan! Lite runda men goa och glada är vi båda två!

Presentation av våra hästar: Elfur 012 frá Búðarhóli
23 november, 2010

Elfur som vi bara kallar henne är en 2:a klass sto med 102 i blup, född 1990 på Island, importerad till Sverige 2008. Hon är musblack eller brunblack till färgen med en liten stjärna och ca 138 cm hög. På Island blev hon bedömd (till …

Presentation av våra hästar: Birkir från Indal
22 november, 2010

Birkir eller Farbror Birk som han kallas är en riktig häst med stort H. Även han är en valack född 1994 (svenskfödd) med en blup på 99 och mörkbrun till färgen, inga vita hårstrån någonstans på kroppen. Förutom Birk kallas han för Zlatan eftersom han …

  • Integritetspolicy (GDPR)
  • Köpvillkor
  • Integritetspolicy (GDPR)
  • Köpvillkor
Facebook Instagram Youtube Tiktok